Mianhae ^^


Assalamualaikum...

Sory-sory and sory sebab private blog. Aku terlupa nak bukak balek masa aku private untok design blog ni minggu lepas. Alamatnya, aku terpaksa tunggu seminggu kemudian sebab aku hanya boleh online untuk Jumaat dan Sabtu. Terima kasih kepada yang sudi bersabar.


Oh, anda ingat tak dengan Cerita Adam dan Zara yang aku pernah blogkan dulu? Kalau tak tau, nah Klik Sini. Okay la ni nak cerita pasal sambungannya pulak. Silakan baca. Tapi tak mau kopipes or prinscreen or cilok idea aku then masuk mana-mana competition/majalah terutama e-PoP ok? I hate It...


p/s : Klik untok gambar besar gedabak...












Puas hati korang?? Haih, sorylah baru update pasal citer ni. Aku buntu kowt pikir pasal ending citer ni. Harap korang enjoy la ehh??


-Daaaaaa-







No comments:

 
This blog is fully edited by Nor'Izzati Hazirah Binti Zulkarnain | No copycat-ing , be polite | N_IZRAH'S copyright ©