Minggu menangis bagi aku :'(


Assalamualaikum...

Hye dears, minggu ni memang minggu bad mood lah bagi aku. Terlampau sensitif! Sampai berkali-kali jugaklah aku nangis. Kat skolah lah yang paling banyak nangis. Memalukan aje depan geng kelas aku semua. Entahlah, hati ni terasa rapuh sangat. Cepat nak tacing. 

Depa buad aku sakit hati, takkan la tak terasa? Aku tak adalah nak nangis sampai melalak tak tentu pasal. Tapi, yang slacknya, geng kelas aku boleh pulak detect yang aku nangis masa tu. Adoyai. So, sepanjang dua tiga hari ni, mata aku asyik basah aje lah. 

Kat skolah je yang slalu jadi kejadian macam tu. Kalo balek rumah, ingat balik pasal kejadian tu, mula la rasa pilu. What's going to happen with me? Harap-2 minggu depan tak terjadi lagilah kejadian macam minggu ni. 


Tak kuat nak alaminya walaupun Allah tahu aku boleh. Moga-moga hati aku dapat bersabar dan tabah dengan ujian-NYA. (tersenyum hambar)

-thanks for reading-




No comments:

 
This blog is fully edited by Nor'Izzati Hazirah Binti Zulkarnain | No copycat-ing , be polite | N_IZRAH'S copyright ©