Urm...??



Assalamualaikum... 

Friends, how are you? It's been a long time that I don't update my blog. I had no idea at all. Act, I'm so boorriinng!! I dont know what to do. Texting? I think it's not a good idea. Who will I be texting with? So frustrated! 

Oh, I feel like to move out from my school, SMB coz I feel calmless staying in that school. At a sudden, there's gossip between me and this guy. Not just my friends gossiping me with him, but the juniors too.Urgghh! I can't stand on this situation. Seriously! 

Rasa macam nak mintak dekat parents yang saya nak pindah ke skolah lain. Saya rasa bengang pun ada. Sedih pun ada. Setiap kali kalo ingat pasal hal tu, buat saya tertanya-tanya, macam mana cerita macam ni boleh timbul. 

Kalau diikutkan, memang saya kawan dengan dia. Dah nama pun classmates, takkan nak bermusuh pulak,kan? Lagipun, saya layan semua kawan saya sama aje. But...?? I don't know how to face it another seven months. It seems I'm going to be crazy. T_T 

[Oh, please stop this!]

Sorry to say, saya bukan nak belagak atau jual mahal ke apa ke, tapi saya dah anggap dia mcam kawan baik saya. Sebab tu lah bila dia dah ter'suka' kat saya, saya rasa rimas. Kengkadang, setiap apa yang saya buat, dia perhatikan. Bukan nya saya ni jenis perasan ke apa tapi girlfriends saya pun cakap macam tu. Cara dia layan saya macam nak tunjuk dia sukakan saya walaupun dia tak pernah cakap. 

Mungkin dia malu. Tapi dia buat kat saya macam tu, ingat saya tak malu ke? Saya terpaksa tebalkan muka apabila orang bercakap tentang kami. Kengkadang saya tarik muka masam sambil mendiamkan diri. Malas nak layan kerenah diorang. 

Hmmpph, tak tau macam mana lagi nak hadapi keadaan ni. Saya cuma mampu buat macam tak ada apa-apa je depan dia dan kawan-kawan setiap hari dekat sekolah padahal saya rasa macam nak keluar dan lari jauh-jauh untuk cari ketenangan diri. :S 

Saya rasa sampai sini saja lah penulisan saya malam ni. Malas rasanya nak cerita pasal hal ni lagi. Daaaaaa.....

No comments:

 
This blog is fully edited by Nor'Izzati Hazirah Binti Zulkarnain | No copycat-ing , be polite | N_IZRAH'S copyright ©