Minggu ni punya story da...


Assalamualaikum...
Taknak hurai panjang ngat. Nak terus to the point. Ok, minggu seblom cuti panjang tuh saya ada exam Topikal 1 which means ujian topikal saya yang terakhir sebelum MYE, Trial SPM dan SPM. Jadi, minggu ni masing-masing dah dapat balek markah ujian untuk semua subject. Yes! No fail. Syukur sesangat. Exams sebelum ni ada jugaklah dua tiga fail. Kadang-kadang sampai empat. Siyes!

Apa yang slalu dok fail ialah addmath dan chemist. Tak pernah lulus sepanjang tahun lepas. Tapi alhamdulillah ujian kali ni boleh buat. Mungkin murah rezeki saya kali ni. Tapi diharapkan lagi rezeki saya murah pada masa akan datang. Ameen. 


Oh, tadi dapat jersi kelas. Tak puas hati langsung! Saya mintak L, tapi jadi S. Kalo M, takpe gak boleh pakai. Ini terus langkah S. Memanglah muat tapi cam tak best je. Takut orang tengok punggung! ==". Bukan saya seorang aje, ada jugaklah antara classmates saya yang mengalami kecacatan baju. Membazir aje RM 35. 

So, Cikin pegi tanya tokeh kedai tu boleh buat lagi tak, petang tadi. Tapi memang dah bukan nasib kami kot, tokeh tu kata tak buleh buat dah. Sedih. Tapi nak buat camna kan? Terpaksa lah kuruskan badan ni. Huhuhu...

p/s : Saya tak faham kenapa kawan saya cakap saya kecik padahal saya rasa saya gemuk. Tapi, hakikatnya, memang saya gemuk pun! LOL.


-thank you-





No comments:

 
This blog is fully edited by Nor'Izzati Hazirah Binti Zulkarnain | No copycat-ing , be polite | N_IZRAH'S copyright ©